درباره کلینیک دندان پزشکی تجریش تهران

درمانگاه دندانپزشکی تجریش تهران در تابستان ۱۳۹5 تاسیس شد.موسسین این کلینیک هدف خود را به ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی با کیفیت قرار داده اند که بیماران منطقه را از ارجاع به خارج از شهر بی نیاز می نماید.در این جهت بهره مندی از روش های جدید و تجهیزات تکنولوژیک و نیز همکاری با متخصصان برجسته رشته های مختلف دندانپزشکی از جمله اقدامات موثر این درمانگاه بوده است.در این کلینیک، التزام به اصل مشتری مداری و ایجاد محیطی آرام و دلنشین برای مراجعین در راس  قرار دارد.شعار ما در کلینیک بین المللی تجریش تهران خالق زیباترین لبخند ها  برای شما زیبا جویان می باشد.

 

شرکت کو آراد امروزه با شعار ( ایرانی شایسته بهترینهاست ) مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا ، و با بهره گیری بیش از 20 نفر کادر متخصص و متعهد ، توانسته جایگاه خود را در  کلینیک های دندان پزشکی کشور تثبیت نموده و همواره یکی از دغدغه های مدیران عالی شرکت ، تلاش در جهت بهبود فرآیند خدمت با کیفیت و مبتکرانه به زیبا جویان عزیز  می باشد .

چشم انداز شرکت کو آراد

هدف اصلی این شرکت ارائه خدمات دندانپزشکی در سطح بین المللی و توسعه توریسم سلامت در استان است.و امید آن دارد در انجام انواع خدمات مرتبط با دندانپزشکی شامل انواع خدمات تخصصی دندانپزشکی و انجام مسئولیت اجتماعی با ارائه خدمات آموزشی بهداشت دهان و دندان توفیق خدمت داشته باشد. کیفیت بالا و توجه به نیاز مشتریان از اصول کلینیک دندانپزشکی هاشمیه مشهد است و بر این اساس در راستای ارتقاء کیفیت خدمات، استقرار سیستم مدیریتی ISO 9001:2008را با عناوین زیر در دستور کار خود قرار داده است:

  1. ارائه خدمات دندانپزشکی منطبق با علم روز جهانی بر اساس تکنولوژی دیجیتال، به عنوان آخرین تکنولوژی درمانی.
  2. همکاری با برجسته ترین اساتید دانشگاهی و دندانپزشکان مجرب و متعهد کشور و بین المللی.
  3. افزایش کیفیت خدمات دندانپزشکی در کشور با بهبود مستمر در فرایند های موثر بر خدمات کلینیک.
  4. افزایش رضایت مراجعین با ارائه خدمات مطلوب و لحاظ نمودن نظرات سازنده آنها.
  5. افزایش سطح آگاهی و مهارت کارکنان از طریق آموزش و ارزیابی مستمر.
  6. به کار گیری آخرین تکنولوژی های روز دنیا به طور مستمر و برترین برند های مواد دندانی جهت تضمین کیفیت.
  7. توجه ويژه به مقوله استريليزاسيون در تمامي مراحل درمان بيماران بمنظور جلوگيري از انتقال انواع بيماريها.
  8. بهبود هر چه بيشتر روابط با تامين کنندگان.
  9. تلاش جهت تعدیل هر چه بيشتر سطح هزينه خدمات درماني با حفظ کيفيت و رعايت استانداردهاي مورد نظر.
  10. تضمين کيفيت کليه خدمات درماني ارائه شده و برنامه ريزي جهت رفع مشکلات احتمالی.
  11. ارتقاي سطح دانش تخصصي دندانپزشکان مجموعه از طريق برگزاري سمینا رهای تخصصی

سخن مدیرعامل