قرص چرک خشک کن قوی برای دندان در خانه

قرص چرک خشک کن قوی برای دندان در خانه

قرص چرک خشک کن قوی برای دندان در خانه

پیشگیری همیشه بهتر از درمان می باشد و درمان به هنگام نیز تاثیر فوق العاده ای در بهبودی مشکل خواهد داشت. شما باید در صورت مشاهده هرگونه عفونت و چرک در اسرع وقت به دندان پزشک مراجعه کنید تا ضمن معاینه بهترین درمان را برایتان تجویز کند. اما اگر امکان مراجعه به پزشک را ندارید می توانید از دارو هایی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد به عنوان چرک خشک کن قوی برای دندان استفاده کنید، تا زمانی که بتوانید به پزشک مراجعه نمایید. اگر می خواهید اطلاعاتی در خصوص قرص های آنتی بیوتیک به دست بیاورید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

عوامل ایجادکننده عفونت دندان

عوامل مختلفی در ایجاد عفونت دندان دخیل می باشند، و تا زمانی که دلیل ایجاد عفونت مشخص نشده است  نمی توان هیچ درمانی انجام داد و با مشخص شدن دلیل عفونت می‌توان درمان را آغاز کرد. عواملی مانند بهداشت ضعیف دهان و دندان، پوسیدگی دندان، مصرف دخانیات، مصرف الکل و بیماری های زمینه ای باعث ایجاد چرک دندان و عفونت لثه خواهند شد، و در صورت عدم استفاده از چرک خشک کن قوی برای دندان و درمان به موقع عوارضی مانند آبسه، کیست دندان، پوسیدگی دندان، عفونت و در نهایت به لقی دندان منجر خواهد شد.

چرک خشک کن قوی برای دندان
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – چرک خشک کن قوی برای دندان

علائم عفونت و چرک دندان

در زیر به معرفی علائم عفونت و چرک دندان خواهیم پرداخت:

۱- ایجاد درد در دهان و دندان

۲- ایجاد بوی بد در دهان

۳- ایجاد تورم و قرمزی در لثه

۴- ایجاد حساسیت در دندان ها به سردی و گرمی

۵- ایجاد خونریزی در لثه

۶- ایجاد عفونت لثه  یا بیماری پریودنتال

این مشکلات اگر به موقع درمان نشوند باعث ایجاد چرک دندان خواهند شد و گسترش این عفونت سبب می شود قسمتی از لثه و حتی استخوان فک از دست برود. درمان های خانگی و طب سنتی برای این مشکل وجود دارد شاید تأثیرگذار باشد ولی کافی نیست و برای درمان قطعی باید به دندان پزشک مراجعه کرده و از چرک خشک کن قوی برای دندان استفاده کنید.

معرفی چرک خشک کن قوی برای دندان

آنتی بیوتیک ها از دوره های قبل در مواد غذایی وجود داشته است، اما با پیشرفت علم دندانپزشکی قرص، شربت، و آمپول آن به عنوان چرک خشک کن قوی برای دندان وارد بازار شد است.

۱- پنی سیلین

پنی سیلین یک آنتی بیوتیک قوی می باشد و از آن به عنوان چرک خشک کن قوی برای دندان و درمان عفونت لثه و چرک دندان استفاده می شود. این دارو به صورت تزریقی و  قرص استفاده می شود. این دارو عوارض نیز به همراه دارد مانند: سرگیجه، درد، تنفس سریع، ورم، کهیر و… می باشد.

۲- اریترومایسین

این دارو به صورت خوراکی و تزریقی مصرف می شود. از این دارو به عنوان چرک خشک کن قوی برای دندان و درمان انواع عفونت ها استفاده می شود. این دارو مانند داروهای دیگر عوارضی مانند: اسهال، استفراغ، تب، تهوع و… دارد.

۳- آمپی سیلین

این دارو به عنوان چرک خشک کن قوی برای دندان و درمان عفونت های لثه و دندان تجویز خواهد شد و به صورت کپسول، آمپول و شربت موجود می باشد. عوارض این دارو شامل اسهال، استفراغ و تشنج می باشد.

چرک خشک کن قوی برای دندان
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – چرک خشک کن قوی برای دندان

۴- کلیندامایسین

این دارو در مواردی که عفونت ها شدید و بحرانی می شوند به عنوان چرک خشک کن قوی برای دندان استفاده خواهد شد و به صورت کپسول و آمپول یافت می شود. با مصرف این دارو در صورت مشاهده عوارض جانبی مانند: کهیر، تب، ورم صورت، مشکل تنفسی و… به پزشک مراجعه نمایید.

۵- آموکسی سیلین

این قرص برای درمان عفونت گوش، چرک دندان، عفونت لثه و…استفاده می شود. این دارو به صورت قرص، شربت و کپسول در دسترس قرار دارد. تهوع، اسهال، کم خونی و… از عوارض مصرف این دارو می باشد.

۶- تیکار سیلین

اگر حساسیت به پنی سیلین دارید نباید از این دارو استفاده نمایید و عوارض استفاده از  این دارو اسهال، تهوع و… می باشد.

استفاده از قرص های آنتی بیوتیک تنها یک بخش درمان عفونت دندان و دهان می باشد. پس از مصرف آنتی بیوتیک دندان پزشک روش مناسب برای درمان عفونت را انتخاب می کند تا عفونت به طور کامل از بین رود مانند: عصب کشی کانال ریشه، تخلیه آبسه و کشیدن دندان. انجام تمامی خدمات دندانپزشکی باید زیر نظر متخصص ای با تجربه برای شما صورت بگیرد تا پس از درمان نمودن شما هیچ گونه عارضه ای برای شما به وجود نیاید.

سخن آخر

همان‌طور که در مطالب بالا برای شما بیان کردیم آنتی بیوتیک ها و قرص های چرک خشک کن قوی برای دندان از چندین دهه قبل وجود داشته است، با پیشرفت علم دندانپزشکی و با شرایط فردی انسان ها انواع مختلفی قرص چرک خشک کن در بازارهای امروز وجود دارد، که افراد بسته به شرایط خود می توانند از آن‌ها استفاده نمایند. البته بهتر است قبل از مصرف این قرص ها حتما با متخصص با تجربه در این خصوص مشورت داشته باشید. تا هیچ گونه عارضه ای برای شما به وجود نیاید. اگر دندان شما دچار عفونت شده باشد باید حتماً قبل از درمان از آنتی بیوتیک و قرص چرک خشک کن استفاده نمایید، اگر به دنبال کلینیکی معتبر جهت درمان نمودن دندان خود می باشید، پیشنهاد ما به شما کلینیک دندانپزشکی تجریش زیر نظر بهترین متخصصان و کادر درمانی مجرب می باشد.

چرک خشک کن قوی برای دندان
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – چرک خشک کن قوی برای دندان

 درباره کلینیک دندانپزشکی تجریش

این کلینیک دارای دستگاه های به روز دندانپزشکی در سطح جهانی می باشد، که شما در حین درمان دچار هیچ گونه استرس اضطراب و عوارضی پس از درمان نخواهید شد. کلینیک دندانپزشکی تجریش زیر نظر بهترین متخصصان و کادر درمانی مجرب آماده ارائه خدمات دندانپزشکی به شما عزیزان می باشد. با مراجعه نمودن به کلینیک دندانپزشکی تجریش لبخندی زیبا را به خود اختصاص خواهید داد. همچنین کلینیک دارای محیطی تمیز و آرام بخش می باشد، تا شما در حین درمان دچار استرس و اضطراب نشوید. برای راه های ارتباطی با کلینیک دندانپزشکی تجریش از طریق شماره تماس ها و صفحات مجازی این کلینیک اقدام نمایید.

کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران با کسب برترین رتبه رضایمتندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09195979970

02191017614

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 30 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید.

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/tajrishdentalclinic

ارائه خدمات زیبایی و درمانی در کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

tajrishdentalclinic.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان دندان پزشکی

مشاوره رایگان کلینیک دندان پزشکی هاشمیه مشهد
نام(ضروری)
حداکثر اندازه فایل: 100 MB.
رضایت(ضروری)

آخرین مقالات

دسته‌های پزشکی

آخرین خدمات دندان پزشکی

هزینه فلوراید تراپی کودکان
انواع مسواک ارتودنسی
علائم پس زدن ایمپلنت
بهتربن خمیر دندان برای رفع بوی بد دهان
ارتودنسی خوب در کجا؟
روکش دندانی که عصب کشی شده

برچسب‌ها

ارتودنسی متحرک ارتودنسی نامرئی ارتودنسی چیست اسامی دندان های انسان اصلاح طرح لبخند انواع ارتودنسی کودکان انواع دندان انواع دندان آسیاب انواع لمینت دندان انواع کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان چیست بریج دندان جلو بریج دندان چیست حساسیت دندان به سرما درمان عفونت دندان روکش شده دندان درد در بارداری دندان درد عصبی دندان درد کودکان دندان قروچه کودکان دندان قروچه کودکان در خواب رنگ های کامپوزیت دندان روش برداشتن لمینت دندان روکش دندان چیست طول عمر کامپوزیت دندان عفونت دندان عقل علائم پوسیدگی دندان عقل عمر لمینت دندان عوارض ایمپلنت دندان عوارض لمینت دندان عوارض پر کردن دندان عوارض کامپوزیت دندان قیمت ایمپلنت دندان قیمت روکش دندان قیمت لمینت دندان قیمت کامپوزیت دندان لمینت دندان لمینت دندان متحرک لمینت دندان چیست مزایای لمینت دندان مزایای کامپوزیت دندان معایب لمینت دندان پر کردن دندان با لیزر پر کردن دندان با مواد سفید پوسیدگی دندان عقل کامپوزیت دندان چیست

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک دندان پزشکی هاشمیه مشهد
  • 09120043630-05191011307
  • info@hashemiehdentalclinic.ir