لبخند غیر جذاب چیست؟

لبخند غیر جذاب چیست؟

لبخند غیر جذاب چیست؟

برخی افراد دارای دندان هایی با رنگ زرد هستند و دندان های نامرتب دارند و یا تعدادی دندان آن‌ها بلندتر از بقیه دندان ها می باشد. این افراد نیاز به اصلاح طرح لبخند دارند این افراد با طراحی لبخند صاحب لبخندی زیبا می شوند. برای اصلاح لبخند غیر جذاب روش های مختلفی در دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از جلوه های لطیف در انسان لبخند زیبا و دلنشین می باشد. داشتن لبخندی زیبا حاصل هماهنگی و هارمونی اجزاء صورت و شکل دندان ها می باشد. شاید شما لازم باشد برای رسیدن به این هماهنگی تغییراتی در فرم لثه، طول دندان، فاصله دندان ها و برجستگی دندان ها به وجود آورید تا بتوانید لبخندی زیبا داشته باشید. روابط میان اجزای صورت، اندازه هر عنصر، رنگ و شکل آن‌ها در ترکیب با یکدیگر  است که چهره را خواستنی و زیبا می کند. اگر می خواهید لبخندی زیبا داشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. ما در ادامه این مقاله در خصوص لبخندی زیبا اطلاعاتی برای شما بیان کرده ایم.

اصلاح طرح لبخند چیست؟

اصلاح لبخند غیر جذاب مجموعه ای از درمان های زیبایی را در بر می گیرد. این درمان ها شامل بلیچینگ، لمینت دندان، کامپوزیت ونیر، روکش های فول سرامیک و می باشد تا رنگ، شکل، فرم، موقعیت و.. را اصلاح و لبخندی زیبا و جذاب را به شما هدیه می دهد. این درمان فقط در افرادی که دارای دندان های خراب، شکسته، نامرتب و تغییر رنگ داده دارند انجام نمی شود می توان در افرادی که دندان های سالمی دارند با تغییراتی کوچک در دندان ها تغییرات مثبتی را در ظاهر شخص ایجاد کرد.

اصلاح طرح لبخند چه فوایدی دارد؟

یکی از عوامل ایجاد رابطه قوی لبخند زدن است اصلاح طرح لبخند می تواند نقش عالی در بهبود زیبایی لبخند و دندان های شما ایجاد کند. اصول اصلاح لبخند غیر جذاب که می بایست به آن دقت داشت:

۱- عمق فضاهای بین دندان ها: عمق فضاهای بین دندانی در لبه برنده دندان ها از نسبت های خاصی پیروی می کند.

۲- خط لب بالا در حین لبخند: خط لب بالا در حین لبخند باید از محل اتصال لبه لثه به دندان ها عبور کند.

۳- لبخند زیبا: خطی که از لبه برنده دندان های قدامی فک بالا عبور می کند باید در حین لبخند موازی لبه پایین باشد.

عواملی  که در انتخاب طرح لبخند موثر است؟

دندانپزشک زیبایی برای طراحی لبخند شما این عوامل را در نظر خواهد گرفت و طرح لبخند ویژه ای را پیشنهاد خواهد کرد.

۱- شکل صورت بیمار

۲- انتظارات شخصی بیمار

۳- سن و جنس بیمار

لبخند غیر جذاب
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – لبخند غیر جذاب

کاندیدای اصلاح لبخند غیر جذاب

دندانپزشک برای تشخيص این که شما‌ برای انجام اصلاح طرح لبخند كانديدای مناسبی هستيد يا خير یک جلسه مشاوره برای شما در نظر می گیرد و برای آگاهی از اهداف هر شما به كمک تكنولوژی پيشرفته دندان و فک، شما را معاينه خواهد کرد. برای انجام اصلاح طرح لبخند فرد بايد از سلامت دهانی خوبی برخوردار باشد و هیچ‌گونه پوسيدگی و بيماری لثه در دهان فرد وجود نداشته باشد. اگر دندان های‌ شما مشکلات زیر را دارد شما قبل از اصلاح لبخند غیر جذاب ابتدا باید‌ برای درمان بیماری دندان تان به دندانپزشک مراجعه نمایید.

۱- اگر دارای لب پر شدگی در دندان‌ ها هستید.

۲- داشتن فاصله بین دندان ها

۳- از دست دادن دندان

۴- تغییر رنگ و بدرنگ شدن دندان ها

۵- داشتن دندان های‌ کج

۶- داشتن دندان های پوسیده

۷- داشتن لبخند لثه‌ای

۸- داشتن دندان های کوتاه

مزایای اصلاح لبخند غیر جذاب

اصلاح لبخند غیر جذاب مزیت های زیر را به همراه دارد:

۱- با سفید و روشن تر نشان دادن دندان ها، سبب جوان تر شدن چهره خواهد شد.

۲- بسیاری از بیماری ها و مشکلات دهان و دندانی، رفع می گردد.

۳- بسیاری از پوسیدگی های دندانی، عفونت ها و بیماری های لثه را کمتر کند.

۴- با بهبود ساختار دهان و دندان می تواند نسبت لثه را تنظیم کند.

لبخند غیر جذاب
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – لبخند غیر جذاب

هزینه اصلاح لبخند غیر جذاب

هزینه اصلاح لبخند غیر جذاب به مهارت دندانپزشک، نوع بیمه درمانی، وضعیت بهداشتی دندان و میزان اصلاح بستگی خواهد داشت هر چقدر برای داشتن لبخندی زیبا به درمان پیچیده‌تری نیاز باشد، قیمت و هزینه درمان لبخند غیر جذاب نیز افزایش پیدا می کند.

سخن آخر

امروزه به دلیل پیشرفت روابط عمومی و اجتماعی همه افراد به دنبال لبخندی زیبا می باشند، برای داشتن طرح لبخندی زیبا شما باید دارای دندان های سالم و بدون نقص باشید.  اگر دندان های شما دچار نامرتبی یا پوسیدگی هستند باید از روش های درمانی ارتودنسی یا پر کردن دندان ها استفاده نمایید، شما باید برای داشتن لبخندی زیبا هر ۶ ماه یکبار به چکاب های دوره ای نزد پزشک متخصص بروید، لبخند غیر جذاب لبخندی است که دندان ها دچار پوسیدگی و نامرتبی شده‌اند، اگر به دنبال کلینیکی معتبر جهت چکاپ های دوره ای و درمان دندان های خود می باشید پیشنهاد ما به شما کلینیک دندانپزشکی تجریش زیر نظر بهترین کادر درمانی و متخصصان با تجربه می باشد.

لبخند غیر جذاب
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – لبخند غیر جذاب

 درباره کلینیک دندانپزشکی تجریش

این کلینیک دارای دستگاه های به روز دندانپزشکی در سطح جهانی می‌باشد، این کلینیک زیر نظر بهترین متخصصان و کادر درمانی مجرب آماده ارائه هرگونه خدمات دندانپزشکی به شما عزیزان می باشد. با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی تجریش لبخندی زیبا را به خود هدیه دهید و اعتماد به نفس خود را در هنگام صحبت کردن و لبخند زدن بالا ببرید.

کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران با کسب برترین رتبه رضایمتندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09195979970

02191017614

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 30 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید.

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/tajrishdentalclinic

ارائه خدمات زیبایی و درمانی در کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

tajrishdentalclinic.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/QT0N3

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/cHIiHCBv

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان دندان پزشکی

مشاوره رایگان کلینیک دندان پزشکی هاشمیه مشهد
نام(ضروری)
حداکثر اندازه فایل: 100 MB.
رضایت(ضروری)

آخرین مقالات

دسته‌های پزشکی

آخرین خدمات دندان پزشکی

هزینه فلوراید تراپی کودکان
انواع مسواک ارتودنسی
علائم پس زدن ایمپلنت
بهتربن خمیر دندان برای رفع بوی بد دهان
ارتودنسی خوب در کجا؟
روکش دندانی که عصب کشی شده

برچسب‌ها

ارتودنسی متحرک ارتودنسی نامرئی ارتودنسی چیست اسامی دندان های انسان اصلاح طرح لبخند انواع ارتودنسی کودکان انواع دندان انواع دندان آسیاب انواع لمینت دندان انواع کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان چیست بریج دندان جلو بریج دندان چیست حساسیت دندان به سرما درمان عفونت دندان روکش شده دندان درد در بارداری دندان درد عصبی دندان درد کودکان دندان قروچه کودکان دندان قروچه کودکان در خواب رنگ های کامپوزیت دندان روش برداشتن لمینت دندان روکش دندان چیست طول عمر کامپوزیت دندان عفونت دندان عقل علائم پوسیدگی دندان عقل عمر لمینت دندان عوارض ایمپلنت دندان عوارض لمینت دندان عوارض پر کردن دندان عوارض کامپوزیت دندان قیمت ایمپلنت دندان قیمت روکش دندان قیمت لمینت دندان قیمت کامپوزیت دندان لمینت دندان لمینت دندان متحرک لمینت دندان چیست مزایای لمینت دندان مزایای کامپوزیت دندان معایب لمینت دندان پر کردن دندان با لیزر پر کردن دندان با مواد سفید پوسیدگی دندان عقل کامپوزیت دندان چیست

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک دندان پزشکی هاشمیه مشهد
  • 09120043630-05191011307
  • info@hashemiehdentalclinic.ir