نمونه کامپوزیت دندان ها

نمونه کامپوزیت دندان ها

نمونه کامپوزیت دندان ها

نمونه کامپوزیت ونیر دندان لایه هایی از روکش هستند که از مواد همرنگ دندان تشکیل شده اند و برای تغییر رنگ دندان؛ ترمیم موضعی؛ رفع عیوب دندانی مورد استفاده قرار می گیرد. کامپوزیت ونیر دندان ها به دو روش مستقیم و غیر مستقیم می‌باشد.

لمینت کامپوزیتی

یکی دیگر از روکش ها برای دندان افراد لمینت کامپوزیتی می باشد جنس این نوع لمینت های کامپوزیتی از سرامیک و چینی می‌باشد که نیاز به تراش بر روی دندان ها و مینای دندان برای نصب کردن آن نیست و دارای استحکام بسیار بالایی است برای نصب کردن این نوع روکش نیاز به مراجعه کلینیک دندانپزشکی و متخصص دندانپزشکی می باشد انواع مختلفی از لمینت کامپوزیتی در بازار وجود دارد. پیشنهاد ما به شما جهت انجام خدمات دندانپزشکی و لمینت کامپوزیتی کلینیک دندانپزشکی تجریش زیر نظر بهترین متخصصان این کلینیک می‌باشد.

نمونه کامپوزیت ونیر IPS به رنگ XL BL (لمینت کامپوزیتی)

این کامپوزیت دارای ویژگی های منحصر به فرد برای دندان افراد می باشد که دارای رنگ طبیعی است. هدف استفاده از این نوع کامپوزیت زیبایی و درخشندگی بیشتر دندان ها می باشد و به راحتی می‌توان آن را صیقل داد و عمر ۲۵ ساله در صورت مراقبت های توصیه شده از سمت پزشک را خواهد داشت. و فقط نیاز به مراجعه دوره‌ای به پزشک متخصص شما می باشد. رنگ بسیار سفید و شفافی دارد.

لمینت کامپوزیت سرامیکی با کامپوزیت IPS رنگ BLL

جنس این نوع لمینت همان طور که از اسم آن مشخص است از سرامیک و رزین می باشد که دارای استحکام بسیار بالایی است و در کلینیک های دندانپزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این نوع کامپوزیت رنگ طبیعی تری نسبت به کامپوزیت pl. این کامپوزیت معمولاً برای دندان های قدامی جلو مورد استفاده قرار می گیرد.

کامپوزیت ونیر IPS به رنگ XL BL

روکش lps دارای رنگ شفافی می‌باشد که البته انواع کامپوزیت ها به ۷ دسته رنگ بندی خواهند شد که دکتر متخصص بر اساس سفیدی چشم بیمار از رنگ بندی مورد نظر برای فرد استفاده می کند تا سفیدی بیش از اندازه لمینت غیر طبیعی نباشد.

اصلاح فرم دندان لترال با نمونه کامپوزیت دندان رنگ A2

به دندان هایی که کناره دندان‌های پیشین قرار دارند یعنی دندان های کناری در اصطلاح دندانپزشکی به آن‌ها دندان های لترال گفته می شود. از آنجایی که کامپوزیت رنگA در دسته روشن ترین رنگ کامپوزیت ها قرار دارند A2 دارای رنگ بسیار شفاف و سفید غیرنرمالی می باشد.

بستن دیاستم (فاصله دندانی) با نمونه کامپوزیت دندان همرنگ

همان‌طور که از اسم این نوع کامپوزیت مشخص است برای از بین بردن فاصله دندان افراد استفاده می‌شود که دکتر متخصص با ترکیب چند نوع رنگ کامپوزیت  همانند رنگ طبیعی دندان های فرد که بطور طبیعی باشد استفاده می کند‌. شما با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی تجریش از این بابت هیچگونه نگرانی نخواهید داشت چرا که متخصصان کلینیک تجریش دارای مهارت بسیار بالایی می باشند‌.

کامپوزیت ونیر IPS به رنگ BLL

کامپوزیت ونیر با گذشت زمان دچار تغییر رنگ می شود جنس آن از رزین و سرامیک نیز می باشد که برای جایگذاری آن نیاز به تراش بر روی دندان ها نمی باشد. رنگ BLLدردسته سفید و شفاف این نوع کامپوزیت قرار دارد.

کامپوزیت ونیر به رنگ XBW

این نوع کامپوزیت به رنگ XBW همچنین در دسته سفید ترین نوع کامپوزیت ها قرار گرفته اند یکی از معیارها برای تعیین رنگ کامپوزیت افراد سفیدی رنگ چشمان فرد می باشد.

کامپوزیت ونیر به رنگ A2

انتخابی نوع کامپوزیت برای افرادی مناسب است که دارای پوست سفید و موهای مشکی رنگ می باشند.

تصحیح فرم دندان با نمونه کامپوزیت ونیر هم رنگ دندان ها

برخی از افراد برای از بین بردن نامرتبی دندان های خود از روش درمانی کامپوزیت که یک عمل زیبایی به حساب می‌آید استفاده می‌کند و برای طبیعی تر نشان داده شدن رنگ دندان های خود از کامپوزیت وینر رنگ طبیعی دندان ها استفاده می نمایند. البته باید به این نکته توجه کنید که کامپوزیت یک روش درمانی مناسب برای دندان های به هم ریخته و نامنظم نمی باشد و باید از روش های درمانی ارتودنسی استفاده نمایید.

برطرف کردن نامنظمی فرم با رنگ کامپوزیت XBW

برای برطرف کردن نامنظمی دندان ها از طریق کامپوزیت وینر با رنگBXL که دارای سفیدی و شفافیت بالایی می باشند نیز می توان استفاده نمود.

کامپوزیت ونیر به رنگ B1

رنگ کامپوزیت b۱ به سمت رنگ زرد تمایل پیدا می‌کند و مناسب افرادی است که دارای چشم های قهوه ای هستند. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی تجریش لبخندی زیبا را به خود هدیه دهید.

تصحیح اروژن (خوردگی مینای دندان در اثر مصرف زیاد لواشک و لیمو ترش) با رنگ کامپوزیت A2

رنگ کامپوزیت برای افرادی می‌باشد که دارای رنگ معمولی هستند. دندان افراد بر اثر اسیدی که از لیمو ترش به آن برخورد می کند در طولانی مدت امکان خوردگی و یا ترک خوردگی آن می باشد که از طریق کامپوزیت وینر می‌توان آن را درمان نمود.

ونیر دندان جهت تصحیح فرم و نامنظمی دندان ها با رنگ A2

همان‌طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم برخی از افراد جهت برطرف کردن نامنظمی دندان های خود از کامپوزیت دندان استفاده می کند که رنگ A2دندان برای افرادی که دارای پوست معمولی می باشند مناسب است.

تصحیح فرم دندان های قدامی پایین با ونیر به رنگ A1

یک رنگ دسته دارای سفیدی بیش از اندازه می باشد که مناسب افرادی با رنگ سفید و چشمان مشکی می باشد.

اصلاح اپن بایت و فرم دندان با کامپوزیت هم رنگ دیگر دندان ها: A2

برخی از افراد برای از بین بردن عارضه اپن بایت از کامپوزیت استفاده می کنند اما این یک درمان قطعی نیست و فقط جنبه ظاهری را برای فرد به همراه دارد همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم رنگ a2برای افراد سفید مناسب است.

کامپوزیت ونیر به رنگ: BW

از کامپوزیت برای اصلاح رنگ دندان ها یا به عنوان یک روکش و محافظ دندان ها استفاده می شود که درای رنگ های مختلفی می باشد رنگ BW تمایل به زردی می رود و برای افراد با پوست متوسط مناسب است.

کامپوزیت هر دو فک، اصلاح فرم و پریدگی لبه دندان با رنگ XBW

همان طور که می دانیم از کامپوزیت برای لبخندی زیبا تر و شفافیت و درخشندگی دندان ها استفاده می شود همچنین برای اصلا فرم و پریدگی لبه دندان ها یک روش مناسب است. رنگ XBWدرای رنگ سفید و شفاف است.

نمونه کامپوزیت دندان
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – نمونه کامپوزیت دندان

تصحیح فرم و سایش مینای سطح دندان با رنگ کامپوزیت A2

گاهی اوقات کامپوزیت دندان ها نیاز به ترمیم خواهند داشت البته برای این ترمیم نیاز به سایش مینای دندان نمی باشد ولی در صورتی که مینای دندان فرد دچار سایش شده باشد برای تراز کردن  نیاز به فرم دهی به دندان می باشد که رنگ a2مناسب برای افراد سفید پوست می‌باشد.

بستن فاصله دندانی با کامپوزیت هم رنگ دندان ها A2

برای بستن فاصله دندان ها که گاهاً در به صورت ژنتیکی و یا حادثه اتفاق می افتد می تواند از کامپوزیت دندان ها استفاده نمود. رنگ a2مناسب افراد با پوست معمولی می باشد.

تصحیح فرم با نمونه کامپوزیت ونیر همرنگ دندان ها: BW

یکی دیگر از دلایل استفاده از کامپوزیت دندان ها برای تصحیح فرم دندان ها همرنگ خود دندان های فرد می باشد که رنگ BWدرای  رنگ طبیعی می باشد.

اصلاح طرح لبخند و تصحیح رنگ دندان با رنگ کامپوزیت XBW به همراه تعویض روکش متال سرامیک با روکش زیرکونیا

مواد مصرفی که در کامپوزیت دندان ها استفاده می شود رزین می باشد که برای اصلاح فرم و یا به عنوان روکش دندان ها استفاده می شود این روکش ها از جنس سرامیک نیز می باشند و زیر کونیا مواد مصرفی است که هنگام پر کردن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کامپوزیت ونیر به رنگ XBW، فرم تیز دندان های نیش به درخواست مراجع

برخی از افراد به خواست خود درخواست دارند که دندان های نیش خود را تیز تر از بقیه دندان دیگر خود بکنند که با استفاده از کامپوزیت این خواسته قابل اجرا می باشد. پیشنهاد ما به شما جهت انجام خدمات دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی تجریش زیر نظر بهترین متخصصان این کلینیک می‌باشد.

انجام مجدد کامپوزیت دو دندان (در مراکز دیگر انجام شده بود) به علت شکستگی

کامپوزیت دندان ها دارای استحکام بسیار بالایی می باشند اما در برخی از مواقع به دلیل ایجاد ضربه و فشار دچار شکستگی نیز می شود که مادر کلینیک تجریش با کادر مجرب و دستگاه‌های به روز دندانپزشکی آماده ترمیم این روکش می باشیم.

رنگ کامپوزیت: A2

رنگ کامپوزیت a2 در دسته رنگ های سفید قرار دارد که از یک تا چهار دسته بندی می شوند و هر چقدر از یک فاصله بگیرد رنگ کدر تری پیدا می کند.

تصحیح بیرون زدگی دندان پیش کناری با رنگ کامپوزیت: BW (عکس تمام رخ)

یکی دیگر از دلایل استفاده از کامپوزیت اصلاح بیرون زدگی دندان های پیش کناری می باشد. چه با با توجه به رنگ پوست فرد رنگ کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد.

نمونه کامپوزیت دندان
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – نمونه کامپوزیت دندان

تصحیح بیرون زدگی دندان پیش کناری با رنگ کامپوزیت: BW (عکس نیم رخ)

همان‌طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم یکی دیگر از دلایل استفاده از کامپوزیت بیرون زدگی دندان پیش نیز می باشد که در پایین عکس آن را مشاهده می کنید.

تصحیح سایش و فاصله دندان، افزایش طول دندان با کامپوزیت ونیر به رنگ B1

از کامپوزیت دندان ها برای افزایش طول دندان ها به دلیل محافظت کامپوزیت از دندان ها استفاده می شود.دسته رنگ B برای افرادی که دارای رنگ پوست متوسطی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.اما یکی از ملاک های اصلی در انتخاب رنگ برای افراد رنگ سفیدی چشم آن‌ها می باشد.

کامپوزیت ونیر به رنگ XBW

دندان پیش کناری فک بالا پشت دندان های فک پایین قرار می گرفت. برخی از افراد به دلیل هماهنگی دندان های خود و لبخندی زیباتر از کامپوزیت وینر برای فک بالا و پایین استفاده می کنند که رنگ آن بر اساس پوست فرد مورد استفاده قرار می گیرد.

بستن دیاستم همرنگی دیگر دندان ها با کامپوزیت ونیر به رنگ: A2

یکی از دلایل استفاده از کامپوزیت دندان ها بستن فاصله بین دندان ها نیز می باشد که رنگ A2دارای سفید ی و شفافیت بالای می باشد.

نمونه کامپوزیت ونیر همرنگ دندان مراجع: A2

کامپوزیت یکی از زیباترین و مقاوم ترین روکش ها برای ایجاد زیبایی در افراد و لبخندی زیباتر در این افراد است.

کامپوزیت ونیر همرنگ دیگر دندان ها به رنگ: A2

کامپوزیت یکی از بهترین روش ها برای لبخند زیبا در افراد می باشد که دارای دسته بندی رنگ نیز هست رنگ a2 دارای شفافیت و سفیدی بسیار بالایی می باشد.

پیشنهاد ما جهت انجام خدمات دندانپزشکی به شما عزیزان کلینیک دندانپزشکی تجریش زیر نظر بهترین کادر مجرب این کلینیک می باشد.

پالیش کامپوزیت ونیرهای کار شده بعد از ۲ سال با لثه هایی کاملا سالم

کامپوزیت دندان ها با گذشت زمان دچار آسیب دیدگی بر اثر فشار و جویدن غذا می شود که نیاز به ترمیم خواهند بود که اگر دکتر متخصص شما دارای مهارت بسیار بالایی نباشد امکان آسیب زدن به لثه های و دندان های وجود دارد به همین خاطر است که پیشنهاد ما به شما عزیزان کلینیک دندانپزشکی تجریش با کادری متخصص می باشد.

نمونه کامپوزیت دندان
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – نمونه کامپوزیت دندان

بستن فاصله بین دندانی با کامپوزیت ونیر همرنگ دیگر دندان ها: A2

همان‌طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم یکی از مزیت های کامپوزیت این است که دارای طیف رنگ زیاد می‌باشد که برای هماهنگ سازی آن با رنگ دندان های فرد بسیار مناسب است.

ونیر دندان های قدامی

رایج ترین کامپوزیت وینر برای دندان‌های قدامی جلو مورد استفاده قرار می گیرد چرا که باعث ایجاد لبخندی زیباتر در افراد می‌شود‌.شما با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی تجریش می توانید لبخندی زیبا را به خود هدیه دهید.

ترکیب کامپوزیت ونیر با بیلیچ وایت: BW

یکی از دلایل استفاده افراد از کامپوزیت و بلیچینگ تغییر رنگ دندان های آن‌ها بر اثر لکه های قهوه ای و زردی دندان ها می باشد که با روش کامپوزیت وینر و بیلیچ وایت رنگ دندان های سفید یک دست خواهند شد.

کامپوزیت ونیر (لمینت کامپوزیتی) با کامپوزیت IPS به رنگ XL BL

کامپوزیت دندان یکی از بهترین روش ها برای ظاهری زیباتر و افزایش اعتماد به نفس افراد در هنگام صحبت کردن و لبخند زدن می باشد.همان‌طور که می دانیم کامپوزیت دارای طبقه بندی رنگ‌ها و برندها است. کامپوزیت ای پی اس به رنگ xl bl دارای رنگ طبیعی دندان های فرد می باشد.

کلینیک دندانپزشکی تجریش آماده ارائه خدمات دندانپزشکی به شما عزیزان می‌باشد. شما همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی تجریش از انواع کامپوزیت و لمینت دندان ها با روش های متعدد استفاده نمایید و لبخندی زیبا را به خود هدیه دهید و در هنگام صحبت کردن و لبخند زدن دارای اعتماد به ‌نفس بالایی باشید.

کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران با کسب برترین رتبه رضایمتندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09195979970

02191017614

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 30 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید.

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/tajrishdentalclinic

ارائه خدمات زیبایی و درمانی در کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

tajrishdentalclinic.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

https://tajrishdentalclinic.ir/fzow

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان دندان پزشکی

مشاوره رایگان کلینیک دندان پزشکی هاشمیه مشهد
نام(ضروری)
حداکثر اندازه فایل: 100 MB.
رضایت(ضروری)

آخرین مقالات

دسته‌های پزشکی

آخرین خدمات دندان پزشکی

هزینه فلوراید تراپی کودکان
انواع مسواک ارتودنسی
علائم پس زدن ایمپلنت
بهتربن خمیر دندان برای رفع بوی بد دهان
ارتودنسی خوب در کجا؟
روکش دندانی که عصب کشی شده

برچسب‌ها

ارتودنسی متحرک ارتودنسی نامرئی ارتودنسی چیست اسامی دندان های انسان اصلاح طرح لبخند انواع ارتودنسی کودکان انواع دندان انواع دندان آسیاب انواع لمینت دندان انواع کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان چیست بریج دندان جلو بریج دندان چیست حساسیت دندان به سرما درمان عفونت دندان روکش شده دندان درد در بارداری دندان درد عصبی دندان درد کودکان دندان قروچه کودکان دندان قروچه کودکان در خواب رنگ های کامپوزیت دندان روش برداشتن لمینت دندان روکش دندان چیست طول عمر کامپوزیت دندان عفونت دندان عقل علائم پوسیدگی دندان عقل عمر لمینت دندان عوارض ایمپلنت دندان عوارض لمینت دندان عوارض پر کردن دندان عوارض کامپوزیت دندان قیمت ایمپلنت دندان قیمت روکش دندان قیمت لمینت دندان قیمت کامپوزیت دندان لمینت دندان لمینت دندان متحرک لمینت دندان چیست مزایای لمینت دندان مزایای کامپوزیت دندان معایب لمینت دندان پر کردن دندان با لیزر پر کردن دندان با مواد سفید پوسیدگی دندان عقل کامپوزیت دندان چیست

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک دندان پزشکی هاشمیه مشهد
  • 09120043630-05191011307
  • info@hashemiehdentalclinic.ir