قیمت کامپوزیت دندان جلو

قیمت کامپوزیت دندان جلو

قیمت کامپوزیت دندان جلو

یکی از ویژگی های دندانپزشکی مدرن این است که برای هر فرد با توجه به بودجه و نتایج مورد نظر خود، روش های زیادی برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد. امروزه کامپوزیت دندان روشی مناسب برای افرادی است که می خواهند دندان های خود را زیبا تر جلوه دهند. کامپوزیت ها یکی از محبوب ترین روش ها برای اصلاح طرح لبخند می باشند. کامپوزیت یک لایه از مواد هستند که بر روی جلوی دندان های چسبانده می شوند تا ظاهری جدید ایجاد و طرح لبخند فرد را اصلاح کند. در این مقاله در خصوص قیمت کامپوزیت دندان ها اطلاعات مفیدی را به دست بیاورید.

کامپوزیت چیست؟

کامپوزیت دندان از رزین سفید ساخته شده است که مستقیم روی دندان ها شکل داده می شود و با استفاده از چسب های بسیار قوی، روی دندان شما چسبانده می شود و نیاز به ساخت در لابراتوار ندارد. یکی از مزیت های کامپوزیت قیمت مناسب آن است. کامپوزیت دندان ارزان تر از لمینت دندان می باشد. لمینت سرامیکی باید در لابراتوار ساخته شود و به دو یا سه جلسه مراجعه به پزشک نیاز دارد. نصب لمینت دندان بطور کلی یک یا دو هفته زمان نیاز دارد. اما نصب کامپوزیت دندان می تواند در جلسه انجام شود. با این حال، نکته مهم این است که شما دندانپزشک زیبایی خود را با دقت انتخاب کنید، زیرا مهارت دندانپزشک است که کامپوزیت را با دندان های دیگر شما مطابقت خواهد داد. کامپوزیت دندان نسبت به سایر روش های زیبایی دندان ها را بیشتر سفید می کند و باعث بهبود سفیدی دندان می شود و طرح لبخند شما را روشن تر و زیباتر خواهد کرد.

رفع مشکلات با کامپوزیت

کامپوزیت دندان می تواند مشکلاتی از جمله ساییدگی دندان ، فاصله ی بین دندان ها، رفع تراشیده شدن دندان ها، کوتاهی و شکستگی دندان ها و… را برطرف نماید. کامپوزیت دندان نمی تواند تغییرات اساسی در دندان، لبخند و شکل دهان ایجاد کند. فقط می تواند نقص های زیبایی دندان را بپوشاند.

کامپوزیت دندان
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – کامپوزیت دندان

فرآیند کامپوزیت دندان چقدر طول می‌کشد؟

کامپوزیت دندان یک جلسه مراجعه به پزشک نیاز دارد. شاید شما به یک ویزیت اولیه برای معاینه وضعیت دندان و هماهنگی با پزشک نیاز داشته باشید و در جلسه‌ی دوم کامپوزیت بر روی دندان شما نصب شود. دندانپزشک شما قبل از این که کامپوزیت را روی دندان تان شکل دهد در مورد رنگ کامپوزیت با شما مشورت می‌کند و رنگ دلخواه شما را انتخاب می کند. سپس کامپوزیت با نور لیزری و چسب مخصوص انجام می‌شود.

طول عمر ونیر کامپوزیت چقدر است؟

عمر کامپوزیت دندان بین 7 تا 10 سال می باشد. کامپوزیت احتمال دارد دچار لب پریدگی یا شکستگی شود. اگر کامپوزیت به هر دلیلی آسیب ببیند، در بیشتر موارد می توان آن را ترمیم کرد.

تصمیم گیری درباره انجام ونیر کامپوزیت یا درمان‌های جایگزین

اگر شما می خواهید برای زیبایی دندان های خود از کامپوزیت دندان استفاده کنید یا لمینت دندان و یا سایر درمان های جایگزین، شما باید به نکات زیر توجه نمایید و بعد با مشورت با دندانپزشک خود، تصمیم نهایی را خود بگیرید. مواردی که استفاده از کامپوزیت دندان توصیه می شود :

۱- ترمیم دندان‌ های شکسته

۲- ترمیم دندان های ساییده و کوتاه شده

۳- تغییر رنگ دندان

۴- ترمیم دندان های فرسوده

۵- ترمیم دندان هایی با آسیب های جزئی

۶- ترمیم دندان های با نامرتبی جزئی

۷- ترمیم دندان های ناهموار

۸- بستن فاصله های جزئی بین دندان ها

مزایای انجام کامپوزیت

۱- قیمت مناسب و اقتصادی بودن

قیمت مناسب کامپوزیت باعث شده است که هر فردی با هر نوع بودجه ای بتواند از این روش استفاده نماید.

۲- حداقل تغییرات بر روی ساختار دندان

کامپوزیت دندان مانند نوعی روکش برای دندان ها می باشد و نیازی به تغییر ساختار دندان ندارد و حداقل میزان آماده سازی را نیاز دارد و هیچ گونه تغییر و آسیبی بر روی عاج، مینا و ریشه ی دندان ایجاد نمی کند.

۳- طول درمان کوتاه

پزشک در یک جلسه می تواند کار کامپوزیت دندان را به اتمام برساند. با توجه به اهمیت زمان در دنیای امروز این مورد را می توان یکی از مهم ترین مزایای کامپوزیت دندان بیان کرد.

۴- قابلیت ترمیم و تعویض

اگر مشکلی مانند جدا شدن لایه کامپوزیت از روی دندان به وجود آمد شما با مراجعه به پزشک به راحتی می توانید آن را ترمیم و یا تعویض نمایید.

۵- ساده بودن درمان

برای قرار دادن کامپوزیت بر روی دندان ها نیاز به هیچ گونه بیهوشی وجود ندارد و پزشک به راحتی می تواند کار خود را انجام دهد.

کامپوزیت دندان
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – کامپوزیت دندان

تفاوت کامپوزیت های ارزان و گران قیمت

کیفیت کامپوزیت دندان از فاکتورهای مهم است که سبب تفاوت قیمت بین کامپوزیت های گران قیمت و ارزان قیمت می‌شود. برندهای با کیفیت کامپوزیت دندان از مواد مستحکم تری ساخته شده‌اند و طول عمر بیشتری دارند، پس طبیعی است که هزینه بالاتری نیز دارند.

عوامل موثر بر هزینه کامپوزیت دندان

در زیر عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه کامپوزیت دندان را نام برده ایم:

۱- برند و کشور سازنده مواد کامپوزیت دندان

۲- تعداد واحد کامپوزیت دندان

۳- دستمزد دندانپزشک

۴- نیاز یا عدم نیاز به ترمیم پوسیدگی دندان قبل از کامپوزیت کردن

۵- نیاز یا عدم نیاز به برداشتن یا ترمیم کامپوزیت قبلی

قیمت کامپوزیت

کامپوزیت ها دارای انواع مختلف و کیفیت های متفاوتی هستند که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارد.

مارک کامپوزیت دندان، کشور سازنده، قیمت کامپوزیت (هر واحد)، ضمانت

√ اسپیدنت، چین، 600.000 تومان، (ندارد)

√ شوفو، ژاپن، 900.000 تومان، (3 ماه)

√ سولافیلا، انگلستان، 900.000 تومان، (3 ماه)

√کامپوزیت SDI، استرالیا، 900.000 تومان، (3 ماه)

√ کامپوزیت اپالیس FGM، برزیل، 900.000 تومان، (3 ماه)

√ کامپوزیت آکسفورد، آلمان، 900.000 تومان، (3 ماه)

√کامپوزیت گرادیا GC، ژاپن، 1.400.000 تومان، (6 ماه)

√ کامپوزیت توکویاما، ژاپن، 1.400.000 تومان، (6 ماه)

√ کامپوزیت، آلمان، 1.400.000 تومان، (6 ماه)

√ کامپوزیت سارمکو، سوئیس، 1.400.000 تومان، (6 ماه)

√ کامپوزیت جیانیان GC، ژاپن، 1.800.000 تومان، (9 ماه)

√ کامپوزیت کاریزما، آلمان، 1.800.000 تومان، (9 ماه)

√ کامپوزیت IPS، سوئیس و آلمان، 2.500.000 تومان، (یکسال)

√ کامپوزیت کازمادنت، آمریکا، 2.500.000 تومان، (یکسال)

سخن آخر

اگر در خصوص هزینه کامپوزیت دندان های خود هر گونه سوالی داشته باشید می توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی تجریش یا تماس با این کلینیک در خصوص هزینه های درمانی کامپوزیت دندان ها اطلاع پیدا کنید.

کامپوزیت دندان
کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران – کامپوزیت دندان

درباره کلینیک دندانپزشکی تجریش

کلینیک دندانپزشکی تجریش دارای کادری مجرب و دستگاه‌های به روز دندانپزشکی آماده ارائه خدمات دندانپزشکی به شما عزیزان می باشد. کلینیک دندانپزشکی تجریش زیر نظر بهترین متخصصان دندانپزشک و سابقه کاری طولانی مدت می تواند بدون هیچ گونه عوارضی پس از درمان دندان های شما را درمان کند.

کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران با کسب برترین رتبه رضایمتندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09195979970

02191017614

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 30 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید.

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/tajrishdentalclinic

ارائه خدمات زیبایی و درمانی در کلینیک بین المللی و تخصصی دندانپزشکی تجریش تهران توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

tajrishdentalclinic.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

https://tajrishdentalclinic.ir/76ct

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان دندان پزشکی

مشاوره رایگان کلینیک دندان پزشکی هاشمیه مشهد
نام(ضروری)
حداکثر اندازه فایل: 100 MB.
رضایت(ضروری)

آخرین مقالات

دسته‌های پزشکی

آخرین خدمات دندان پزشکی

هزینه فلوراید تراپی کودکان
انواع مسواک ارتودنسی
علائم پس زدن ایمپلنت
بهتربن خمیر دندان برای رفع بوی بد دهان
ارتودنسی خوب در کجا؟
روکش دندانی که عصب کشی شده

برچسب‌ها

ارتودنسی متحرک ارتودنسی نامرئی ارتودنسی چیست اسامی دندان های انسان اصلاح طرح لبخند انواع ارتودنسی کودکان انواع دندان انواع دندان آسیاب انواع لمینت دندان انواع کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان چیست بریج دندان جلو بریج دندان چیست حساسیت دندان به سرما درمان عفونت دندان روکش شده دندان درد در بارداری دندان درد عصبی دندان درد کودکان دندان قروچه کودکان دندان قروچه کودکان در خواب رنگ های کامپوزیت دندان روش برداشتن لمینت دندان روکش دندان چیست طول عمر کامپوزیت دندان عفونت دندان عقل علائم پوسیدگی دندان عقل عمر لمینت دندان عوارض ایمپلنت دندان عوارض لمینت دندان عوارض پر کردن دندان عوارض کامپوزیت دندان قیمت ایمپلنت دندان قیمت روکش دندان قیمت لمینت دندان قیمت کامپوزیت دندان لمینت دندان لمینت دندان متحرک لمینت دندان چیست مزایای لمینت دندان مزایای کامپوزیت دندان معایب لمینت دندان پر کردن دندان با لیزر پر کردن دندان با مواد سفید پوسیدگی دندان عقل کامپوزیت دندان چیست

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک دندان پزشکی هاشمیه مشهد
  • 09120043630-05191011307
  • info@hashemiehdentalclinic.ir